Äntligen Fredag! :-)

Efter jobbet igår träffade jag Helena.
Vi satt i Larsberg på en filt och drack kaffe och snackade skit! :-)
Väldigt trevligt som vanligt med henne.

Nu har jag precis vaknat och ska fixa iordning här lite.
Helena kommer hit så ska vi fixa oss iordning inför ikväll och dricka lite.
Blir nog väldigt trevligt. Jag och Helena ska äga på kareoken! ;-)

Igår när jag och Thomas kom hem så luktade det jätteläskigt om tvättmaskinen.
Som om den skulle börja brinna vilken sekund som helst.
Den är trasig! :/
Det är hemskt, har hur mkt tvätt som helst i badrummet. Gaaah..
Nåväl, det löser sig säkert.

Nä, dags att göra nytta!
Måste öva lite bowlingmoves oxå, tänker bannemig inte förlora denna gång med! :D

Puss!


Kommentarer
Postat av: Kashaya

Jobbigt om tvättmaskinen går sönder.

2009-06-12 @ 16:40:39
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0