Äntligen Fredag!

Nu var helgen här igen! :)
Fast för mig känns det inte riktigt som helg, för jag ska jobba från 18.30 - 00.00 ikväll.
Så det blir inget party för min del ikväll. :)
Är ju även hundvakt och han tar upp väldigt mycket tid han med.
Idag var vi ute på en promenad och hade kampstund.
Han hänger och dinglar som en tok i repen i skogen här nedanför.



Nu ska jag göra mig lite lunch tänkte jag.
Vet inte om jag ska gå ner och köpa något på pizzerian eller laga.
Jobbiga val man måste ta här i livet. :)
Thomas är iaf snäll och passar Mazzai när jag jobbar.
Hoppas att de får det mysigt.

Ang bloggdesignen så ska jag kolla runt bland er som har skrivit.
Ska se vad ni har gjort och om något av de faller mig i smaken. :)

Förresten så var mascaran jag köpte inte alls nå vidare.
Aldrig haft en mascara som är så svår att tvätta bort.
Visst, den var bra på det sättet att den sitter stadigt o de blir mörka och fina.
Men hallå? Vill inte behöva använda stålull för att få bort den.
Nä, Isadora.. Bättre kan ni!

Ha en trevlig fredagkväll och drick lite vin åt mig med!
Puss!

Kommentarer
Postat av: Kashaya

Ja det är sant. Annars hade man kunnat variera sig med den gula IKEA påsen ibland.=)



Jobbigt med mascara som är svår att tvätta bort.

2009-06-05 @ 16:56:52
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com/
Postat av: Josefin | Shadyblonde

Sv: javisst varför inte =) Har en färdig redan du får säga vad du tycker, annars gör jag från scratch. Men kommer hem på söndag och är ledig på måndag så då har jag tid =)



http://shadydesign.blogg.se/2009/may/forsta-auktionen.html

2009-06-05 @ 19:22:51
URL: http://shadyblonde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0