Godnatt, bloggen!

När jag kom hem från jobbet så ställde jag mig och diskade.
Sedan var jag tvungen att dammsuga bort allt hundhår efter Mazzais besök här de senaste dagarna.
Ojoj, det var inte lite det. Tvättade alla sängkläder också, skönt!
Efter det så gjorde jag sparrissoppa. Mums!
Det står att det är för 4 personer. I så fall äter jag för 3! :D

Resten av kvällen har jag inte gjort ett smack.
Väldigt skönt! Thomas sover hemma idag, för han hade massa att fixa.
Ska bli lite skönt att få ligga raklång i sängen utan att oroa sig för att åka på stryk.
Japp, det gjorde jag nämligen inatt.
Precis när jag gick och la mig så skulle jag rätta till min kudde.
Då smällde han sitt huvud mot mina tuttar. Gjorde ont som bara den.
Halvskrek och snyftade fram ett aj. Han tittade bara på mig och somnade om.
Han hade dock inget minne av det, tur för honom.. :-)

Har precis suttit och messat med sötnosen Helena.
På Fredag är det karaoke och bartömning på bowlinghallen.
Dit ska vi! Ska bli grymt kul och få umgås lite med henne.
Jag gillar Helena! Lär bli rätt mycket folk där kan jag tänka mig.
Hoppas Thomas fortfarande är sugen på att gå dit, för jag längtar efter att spöa honom på bowling! :-)

( visst är hon söt? )



Nu ska jag göra en kopp jordgubbsthé och kolla på Sex and the city!
Jag hatar jordgubbar men älskar jordgubbsthé. Konstigt.

Sov så gott!
Kram!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

sv: vsg:)



Om du vill kan vi lägga till varandra på bloglovin?:D



2009-06-09 @ 00:05:57
URL: http://vadfanskajagheta.webblogg.se/
Postat av: Alexandra

sv: tack sötnos <3

2009-06-09 @ 04:10:03
URL: http://vadfanskajagheta.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0