Halloj!

Idag har jag varit ledig.
Mest legat på soffan hela dagen och mått illa dock..
Underbart med mensvärk, eller inte.

Thomas kom hit när jag stod och lagade middag.
Det blev jätteäckligt.
Det var nog den konstiga pastan som kändes överkokt,
 fast jag kokade den mindre än vad den skulle.
Blev asirriterad på maten och var sur i någon timma.
Därför hade jag ingen lust att kolla på fotbollen utan ställde mig och diskade istället.
PMS-Sandra... Yepp!
Men man får saker gjorda iaf! :)

När humöret var bättre och matchen var slut så spelade vi en massa kort.
Lärde Thomas vändtia och han spöade mig varje gång.
Gris!
Men sedan körde vi dam och det vann han inte över mig på istället så det jämnade ut sig!

Inatt får jag nog sova på soffan, hostar så himla mycket så jag väcker Thomas hela tiden.
Aldrig haft en förkylning som hållt i sig såhär länge.
Jag gillar det ICKE!

Imorgon blir det jobb och sedan slappa ensam i soffan.
Thomas ska jobba för polisen imorgon, så bäst att stanna inne och hålla sig i skinnet! ;)
Ska vänta några månader sen ska jag supa mig så full att de måste spärra in mig.
Skulle vara rätt roligt att se hans min när han märker att det är hans flickvän som ligger där naken i buskarna.
Hähäh... Nejdå.

Nu ska jag ta min svullna mensmage som är proppad med korv och bröd och lägga den i soffan.
Sov så gott!

Pussilago!



Kommentarer
Postat av: Jenny

Det är fan inte lätt att vara kvinna en gång i månaden:/

2009-06-12 @ 12:40:46
URL: http://ltg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0