Min helg!

I Fredags var jag ledig.
Vaknade rätt sent och skyndade mig att duscha och fixa till lite här hemma.
Runt 14-tiden kom Helena hit och vi började dricka vin. :-)
Jag fick ett ryck och bad henne klippa mig, blev helt okej faktiskt.
Sparade lite extra så frisören kan rätta till det ordentligt sedan.
För att vara efter lite vin så var det mycket bra gjort. :-)
Jag frågade Thomas om han såg något annorlunda med mig.
" Har du ny mascara?" Pfffffff, killar! :-)
Runt 19-tiden gled vi ner till bowlinghallen där det var bartömning.
Mycket bowling och mycket dricka.
Träffade på många man känner och de flesta verkade ha väldigt trevligt.
Som alltid på bowlinghallen slutade kvällen med kaos.
Men det behövs lite action i tillvaron med, eller vad säger ni? :þ



Lördagen var det tänkt att jag och Nathalie skulle till Huddinge på fest.
I sista sekunden blev det inställt och vi skulle på 50årsfest istället.
Nathalie kom förbi mig och sedan åkte vi hem till Steffi och hämtade lite saker.
Sedan hem till ön igen för att handla lite mat innan vi gick hem till Nathalie.
Där åt vi, drack lite vin och fixade till oss.
Sedan bar det av till 50årsfesten där Thomas också var. :-)
Riktigt lyckad fest må jag säga.
Thomas skadade foten när de spelade fotboll, så han hade lite svårt att gå.
Vi gick hem lite tidigare än alla andra. Tog en promenad i regnet hem.
Lite mysigt faktiskt.
Sedan blev det en mysstund innan vi båda däckade av trötthet.



Söndagen blev en riktig slapp dag.
Så himla skönt!
Vi åkte till Pizzerian och köpte god pasta.
Sedan bunkrade vi upp med äppelkaka med vanlijsås och chips med dipp.
Kvällen spenderade vi med att spela bingolotto. :-)
Ingen av oss vann något tyvärr.
Sedan blev klockan så mycket och nu sitter jag här medan Thomas försöker sova.

Grattis till Angela och Shiro på deras 1årsdag idag! :-)

Nu ska jag kolla lite TV innan jag försöker sova jag med.
Hoppas att ni har haft en bra helg alla söta!

Sov så gott!
Puss!


Kommentarer
Postat av: Josefin | Shadyblonde

ursäkta att jag inte har svarat dig tidigare. Men är du fortfarande sugen på en bloggdesign så hör av dig. Har tid ikväll, imorn eftermiddag och hela helgen i stort sett =)

2009-06-24 @ 21:23:47
URL: http://shadyblonde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0