Kebab med ros?

Hejhej!
Imorse när jag vaknade tog jag en lång och skön dusch.
När jag klev ut så stod Thomas där.
Han hade åkt hem från jobbet för att han mådde dåligt.
Med sig hade han en varsin kebabtallrik och en jättefin ros till mig.
Fin pojkvän man har!



Han har legat och sovit i flera timmar nu.
Tråkigt för mig, men han behöver det så klart.
Under tiden har jag tvättat och rensat i skåp.

Imorgon ska jag jobba hela dagen.
Sedan bär det av mot Willys för att möta Nathalie.
Vi ska handla tacos och en massa gott inför kvällen.
Myskväll hos henne är oslagbart!
Har längtat länge efter det.

Nu ska jag fortsätta göra lite nytta.
Vad ska ni hitta på ikväll? :)

( fortfarande sjuk så det blir ingen puss idag heller )
- vink vink -


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0