Onsdag

Uääääk.
Så känner jag mig idag. Feber, förkyld, halsont och ont i ryggen.
Thomas har också gått och blivit sjuk.
Tyvärr hade jag inte ork att gå till jobbet idag.
Har kämpat på i en vecka nu fast jag mått halvdåligt, men idag går verkligen inte.
Så idag blir en dag i soffan.
Gör inte så mycket, det blåser ju ändå storm ute.
Vårt balkongbord med hjul på blåser hej vilt över hela balkongen.



Nu ska jag försöka få tag på Thomas och be honom köpa med sig soppa hem till mig.
Han är och hjälper sin morfars kusin i trädgården.
Borde legat hemma och vilat istället. Dummerjöns! :)
Själv ska jag lägga mig i soffan nu på direkten och kolla på Våra bästa år.
Skitserie? Absolut. Beroendeframkallande? Hell yeah!

Idag får ni ingen puss, vill ju inte smitta er! :)
- vink vink -


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0