06:30 - godnatt?

Fortfarande vaken...
Inatt blir det tammefan en sömntablett.
Hatar att ta dem men nu har jag inte sovit ordentligt på över två veckor.

Det var mysigt att väcka Thomas idag.
La mig bakom honom och killade honom på ryggen och masserade.
Jag blir glad när jag ser att jag kan göra något för honom som han tycker är mysigt.

Längtar galet till han kommer hem från jobbet/träningen.
Ibland har jag tur, då hoppar han över träningen och kommer hem direkt.
Det händer inte ofta dock, men han måste ju träna mkt om han ska bli polis. :-)

Jag är har aldrig förut varit så tacksam över någons kärlek som jag är för Thomas kärlek.
Att bli pussad på även fast man känner sig vanskapt, det är mysigt.
Att ha honom vid min sida när det blir för mycket, då han torkar mina tårar och omfamnar mig.
Det är mäktigt.

Måste försöka göra det till varje dags uppgift, att visa min man vad han betyder för mig.
Eftersom jag suger på att berätta för honom så får jag hitta andra sätt.

Nej, nu blir det att krypa ner och försöka sussa lite.
Förhoppningsvis så doftar sängkläderna fortfarande Thomas. :)

Fick lite julstämning när jag kollade mig i spegeln nyss.
Insåg att jag ser ut som Grinchen!
Det är ungefär så jag känner mig nu för tiden också.
Aja, skratt blandat med tårar får avsluta denna natt/morgon.

 VS 

Synd att jag inte kom på detta inför alla halloweenfester.
Då hade iaf den helgen varit räddad! :þ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0