Godmorgon!

Klockan är nu 05.50 och jag har ännu inte lyckats somna.
Så nu ger jag faktiskt upp.
Har stigit upp istället och ska göra mig en god frukost.
Galet sugen på ägg, så det blir kanske en omelette.

Det är verkligen inte lätt det här med sömnen.
Jag trodde verkligen att det skulle hjälpa med att ta en sömntablett för att ställa om dygnet.
Men ptja, nu har det gått 6 timmar sedan jag tog den och ingenting har hänt.
Skitsamma, har ju ändå ingen tid att passa.

Är det många av er där ute som har anhöriga/nära och kära med ätstörningar?
Det är nämligen så att en person som ligger mig extremt varmt om hjärtat börjat utveckla det.
Jag har absolut ingen koll alls på hur man ska gå tillväga för att hjälpa en person på det sättet.
Min största fundering just nu är hur man tar upp ämnet med personen i fråga?
Jag antar att det inte ens går att göra det på ett bra sätt.
Gah, jag vill kunna hjälpa till.
Har ni några tips så tar jag tacksamt emot dem!

Hoppas att ni får en bra dag.
Heippa!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Du behöver inte vara orolig gumman, det är inge fel på personen som vi undrar över. Utan allt är bara fint. Konstigt att sömntabletten inte bet, du är en super women av dess like, hihi. Du kan ringa när du har tid.

Älskar dig av hela mitt hjärta..

2009-11-05 @ 15:00:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0