Godnatt!

Det blev en kort dag för mig eftersom jag sovit nästan hela dagen.
Har inte gjort så mycket alls, varit ute med Selda och legat och myst med henne.
Nu har hon åkt hem, blev lite tomt men skönt att slippa gå ut i onödan.

Var iväg och åt hamburgare med papi, ingen nyttig middag direkt men väldigt gott! :-)
Nu ska jag ta min sömntablett och hålla tummarna för att jag vaknar imorgon när målarna kommer.
Annars får de väl knacka på fönstret, de sitter ju ändå där utanför hela dagarna.

Innan jag går och lägger mig måste jag äta en eller två, eller tre kapris.
Så frukansvärt gott! Är helt beroende av saker som är salt.
Förut åt jag ju saltgurkor som godis.
Men efter ett kraftigt gallstensanfall så sa läkaren åt mig att jag borde sluta. :P
Äh, har ändå frikort så vafan! :]

Nä, godnatt alla fina!

Puss från Grinchen! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0