Heippa!

Lyckades somna runt 10-tiden imorse efter att ha ätit frukost.
Det märks tydligt att rutiner är något som saknas i mitt liv just nu. :)
Gjorde iaf en jättegod omelette med vitlöksstekta champinjoner i innan jag somnade.
Tänkte ta en bild för att visa hur fin den var, men kom på att omelette ser galet ofräsht ut på bild. :)

Jag är jätteglad idag.
Ställde mig framför spegeln och gjorde mina ansiktsövningar.
Då upptäckte jag att kinden rör pyttelite på sig och ögonbrynet med!!!
Det är enorma framsteg för mig!
Mitt öga går även att stänga lite mer, vilket betyder att jag snart kan sova utan att tejpa igen det!!
Haha, ni anar inte hur det känns!
I helgen ska jag sminka mig för första gången på... Oj... Länge!
Bara det kommer att få mig ännu gladare.
DIE, GRINCHEN, DIE!!! :)

När något sånt här händer så börjar man tänka på att man ska vara tacksam över de stunder då allt är bra.
Jag vet att jag har en lång väg framför mig för att besegra depressioner och ångest.
Men jag vet att jag kommer klara av det.
Det är omöjligt att jag har gått igenom så mycket i mitt liv,
utan att det ska komma något gott ur det hela.
Jag vägrar tro att det aldrig kan bli bra.
Nej, det finns inte!

Det finns så många saker som jag skulle vilja dela med mig av på bloggen.
Men eftersom jag inte vet vad ni läsare vill veta, undrar över osv så är det svårt att välja ut något.
Har ni några funderingar eller önskemål så får ni gärna säga till! :-)
Det är många som läser, men få som kommenterar!

I helgen ska jag visa er lite bilder på hur min ansiktsförlamning ser ut, så att ni kan förstå varför jag gått i idé.
Men det känns lite bättre om jag iaf kan fixa mig iordning en aning innan. :)
Grinchen har faktiskt också smink på sig i filmerna. ;P
Ni kanske inte är intresserade, men det skiter jag i. Ni får se ändå! :)

Nu rinner det i ögat, så dags att gå in och ha lite ögonvård.
Sålänge kan ni få se en gammal bild på mig för några år sedan.
Min vän Angela ( http://www.shingela.se ) bad mig följa med när hon skulle fotas.
Fick även prova på det jag med, hade noll koll gummiboll.
Det roliga med detta kort är att det är taget i början på Maj.
Därav den röda näsan. Det var verkligen sviiinkallt.
Dessutom var jag sjukt nervös eftersom Angela är så duktig.
Men med rätt kamera och utrustning så ser det rätt varmt ut. :)
Vet inte varför jag visar den,
men det är sånna här tillfällen man tänker på när man ser ut som ett monster.

Smell you later!



Kommentarer
Postat av: Angela

Du är verkligen vacker gumsan :)

2009-11-06 @ 21:14:35
URL: http://www.shingela.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0