Lördag!

Satt uppe hela natten och kollade på olika avsnitt av Debatt.
Började med att jag kollade på ett, sen kunde jag inte sluta.
Tycker verkligen det är intressant att höra folks olika åsikter.
Extra roligt när de blir lite fight! :D

När vi ändå pratar om fight så kan jag berätta att för en timma sedan så hörde jag ett megabråk utanför fönstret.
Det var två av husets hundar som rök ihop.
Det låter så fruktansvärt illa.
Det var en blandrashund mot en amstaff.
Det var tydligen blandrashunden som flög på amstaffen.
Såg hur ägaren till amstaffen försiktigt plockade bort sin hund,
medan hon med blandrashunden skrek och slängde sig över sin hund.
Amstaffen gick iväg åt ett håll - som om ingenting hade hänt.
Medan blandrashunden stod och flåsade och var helt speedad.
Rätt kul det där, alla som har så mycket fördomar om dessa "mördarhundar".
När ska folk inse att det handlar om ägarna, inte hundrasen?
Blandrashundens ägare bad inte ens om ursäkt.
Han med Amstaffen frågade iaf hur det gick,
eftersom hans hund försvarade sig med ett litet bett.
Ohyffsat tycker jag.
Har jag nämt att jag också har varit ägare av en Amstaff? :þ
Såhär söt var han:



Eftersom jag satte uppe hela natten så sov jag fram till 17-tiden idag.
Det suger stenhårt. Jag blir som en zombie resten av dagen.
Blev en myskväll idag igen. Har haft rätt ont i ansiktet idag.
Men det verkar ju vara positivt ju ondare man har - så bring it on!! :)
Korvstroganoff och ris till middag och sedan två påsar chips och en stor chokladkaka.
Jag, nyttig? - Nej.
Jag, gillar att äta? - JA! :)
Jag, rädd för att bli tjock? - Nope. Längtar!

Well, well, cykelställ.
Nu ska jag ta mig något att äta.
Får se vad vi ska hitta på denna natt. Haha..

Ni som är vakna kan väl tipsa om bloggar som ni tycker om att läsa?
Kul att se vad folk gillar att läsa för bloggar, eller om ni har en egen som ni vill dela med er av!

Hörs om en stund! :-)
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0