Puss puss!

Alltså ni förstår inte hur lycklig jag är. Haha!
Jag vet att jag tjatar, men det är verkligen stor skillnad.
För några dagar sedan var jag tvungen att dricka med sugrör.
I förrgår så kunde jag dricka lite ur glas men det rann ändå utanför.
Idag kan jag dricka ur glas utan att dreggla! HAHA!

Fan, jag visste att det var positivt när det började rycka och ha sig.
Nu håller vi bara tummarna för att det fortsätter i samma takt.

Jag vet inte om ni ser någon skillnad, det känns nog mer än vad det syns.
Här är lite att jämföra med iaf.


För någon två timmar sedan så väckte jag Thomas med morgonmys.
Älskar att krypa ner brevid honom när han är så varm och mysig.
Han steg sedan upp och tog en dusch och jag fick i uppgift att göra smörgåsar åt honom.
Passade på att visa min kärlek genom att skära dem som hjärtan.
La även ner en liten lapp där det stod att jag älskar honom på. :)
Lite lagom töntigt sådär, men vadå! :)
Det är tanken som räknas.

Ikväll ska vi ha filmkväll och äta tacos.
Det ser jag fram emot!
Ska även göra mig lite fin för honom, det var länge sedan.

Men nu ska jag lägga mig i soffan en stund, har jag tur så somnar jag.
Ha en bra dag, vad ni än ska göra! :)

Puss puss! ;-)


Kommentarer
Postat av: Kulan

Gud vilken skillnad gumman. Va skönt att se/höra.

Det kommer blir bra till slut =) I just know it!



PUSS <3

2009-11-06 @ 12:17:51
URL: http://natta86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0