9 september.

Dagen blev inte alls som planerat.
Blev varken skola eller jobb för min del idag.
Det enda jag har gjort är att pallra mig till farmors minneslundsplats för att sätta en blomma.
Ingen händelserik dag alls med andra ord.
Fick reda på att vi bara har ett prov denna vecka istället för två, rätt skönt med tanke på allt jag har missat.
Imorgon måste jag gå till skolan oavsett för annars behöver jag läkarintyg och det känns rätt meningslöst att gå till läkaren när man vet att de inte kan hjälpa en ändå.

Nu ska jag försöka få i mig lite mat och sedan plugga.
Hoppas att ni har en bättre dag än vad jag har! :-)

Redan gått ett år.
Saknar dig varje dag!



Kommentarer
Postat av: Angela

Väldigt vackert.



Lust att fika någon dag sötnos? :)

2009-09-10 @ 22:47:37
URL: http://www.shingela.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0