Åååh...

Ingenting av det jag läser fastnar idag.
Huvudet känns 100 grader varmare för varje sekund som går.
Skit oxå!

Får helt enkelt släppa det och hoppas på det bästa.
Det är säkert jättemycket som jag har missat när jag varit sjuk.
Kanske kan ta igen det på något sätt i efterhand.
Värt ett försök iaf.

Varje gång jag laddar upp en ny bild så blir jag irriterad på datumet.
Den lilla blädderknappen på min kamera har gått sönder, så jag kan inte bläddra i menyn.
Argh!



jag försöker iaf.
host och snörvel och godnatt!


Kommentarer
Postat av: Anette

Nja, jag har inte riktigt samma bakgrund som dom andra mammorna. En har blivit av med sin son, en har blivit änka, en har flytt från sitt hemland och en har volonterat med familjen i Afrika. Och så är det lilla jag då! Visst har jag också väldigt mycket i bagaget, men jag skriver inte ut allt. Men att bara vara nominerad känns bra det med :)

2009-09-11 @ 10:44:29
URL: http://nettangrillspettan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0