"En naken man på M"...

Natten var hemsk. Hemsk, hemsk, hemsk.
Men nu mår jag bättre. Spytt tre dagar i rad nu, förstår inte vad som är fel.
Nej, jag är inte gravid. Irriterande att jag inte kan sätta fingret på vad som är fel egentligen.
Men det löser väl sig, antar jag.

Häromdagen på jobbet så stod jag och plockade in disk i diskmaskinen.
När jag sedan var klar undrade jag vart lillkillen på två år hade tagit vägen.
Gick runt och tittade efter honom och trodde han hade gömt sig.
Tillslut hörde jag honom ifrån badrummet.
" - Bravo, bravo, jättebra! " medan han klappade med händerna.
Han stod och tittade ner i toaletten.
Vad fanns där i? Min mobil..... HAHA!
Min mobil överlevde inte många månader. R.I.P!
Men det var en fin present, Thomas!
Nästa gång får du köpa något som är vattentätt! ;P
Familjen är så underbara att de betalar en ny för mig.
Det tycker jag är jättefint av dem.
Känns inge roligt att ta emot det egentligen, eftersom det var en "olyckhändelse".
Men jag behöver verkligen köpa en ny och det är ju inte gratis direkt.
Inget man har råd att lägga pengar på bara sådär när man pluggar.

Fick ett SMS av Thomas idag på dagen att han hade en present till mig.
Nyfiken som jag är bad jag om en ledtråd.
" Det är inget märkvärdigt. En naken man som börjar på M."
Hmm, Thomas börjar ju på T.
Funderade vad det kunde vara men kom inte på det.
När han kom hem såg jag var det var.
En DVD med Magnus Betnér där han är naken på baksidan av fodralet.
Haha, lätt och gissa sig till det.
Men jag blev glad.
Jag är lite småtänd på Magnus. ;)
Sexy as hell!
Han är kort oxå! Me like!
Fast Thomas är inte så lång han heller.. Grr!

Ikväll har jag pluggat en massa inför provet i Medicin imorgon.
Känns som om jag kan rätt mycket.
Lite småsaker som jag blandar ihop bara.
Men förhoppningsvis löser det sig under natten! :-)

Nu ska jag krypa ner i sängen brevid min fina.
Sov så gott!

17/9 = 1 år och 3 månader ihop.
Jag älskar dig!


Kommentarer
Postat av: Piia

Vad är det du pluggar? :)

2009-09-21 @ 20:16:39
URL: http://meleth.blogg.se/
Postat av: helena

grattis till er!

2009-09-22 @ 20:23:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0