Godafton!

Hur står det till? Bara bra? Hääärligt!
Här är det rätt oförändrat. Fortfarande varm, hostig, snuvig och har ont.
Men man ska inte gnälla antar jag, finns de som har det värre.
Men det är bannemig inte roligt att vara sjuk i över en vecka.
Därför tycker jag att jag har rätt att gnälla, lite iaf.

Idag har jag klarat av två arbeten som skulle varit inlämnade i veckan.
Även pluggat till provet i Gerontologi som är imorgon.
Hoppas att jag inte stör alla andra när jag sitter och hostar som en grogghagga.
Ska hosta tyst, lovar! :)

Idag har jag spelat poker också.
Roligt! Bra gick det iaf.
Så nu väntar jag på att pengarna rullar in på kontot så man kan sätta sprätt på dem! :)
Längtar så mycket till pokertuneringen i Åkersberga.
De två senaste gångerna har jag iaf kommit till finalbordet.
Det ger mig bra poäng så jag har en chans att ta mig till den stora finalen.
Det vore skoj! :-)

Vad mer? Hm..
Har längtat efter Mc Donaldsmat i flera dagar.
Idag fick jag det äntligen.
Åt på tok för mycket bara, men sån är jag.
Kan jag inte välja mellan två maträtter - då blir det båda.
Yummie!

Imorgon blir ingen lugn dag för mig som jag hade velat.
Först skola och skriva prov, sedan hem till farfar och storstäda.
Efter det ska jag se till att han får mat i magen också eftersom pappa ska jobba.
Mjess! Sen blir det väl att ligga sjuk igen antar jag.
Men jag måste, tycker om att göra farfar glad.
Fast jag skulle bli gladare om han hade lärt sig att städa själv istället! :)

Nej, nu har jag tagit rast länge nog.
Dags att läsa ännu mer, sedan blir det lite tv för att tänka på ngt annat.
Blir nog en liten tablett för att kunna sova ordentligt inatt.
Hoppas bara att jag vaknar imorgon då...
Det är sånt man märker.

Godnatt! :)


Kommentarer
Postat av: Anette

Jo, det är rätt kul :) Även om man känner sig ganska chanslös.



Trodde du kände J, hade fått för mig det iallafall! Vi har ju knappt någon kontakt. Han har godkänt flytten, men hur han känner vet jag inte riktigt.

2009-09-10 @ 22:46:51
URL: http://nettangrillspettan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0