Gosh!

Idag har någon verkligen tryckt på min offknapp. Ett mirakel att jag kom upp ur sängen imorse.
Tur att jag har en pojkvän som telefon-terrar mig på morgonen till jag svarar! :)

Idag hade vi bara en lektion, medicinsk grundkurs. Vi pratade om huden. Jag står fast vid att bilden på huden i boken ser ut som ungspannkaka. :) Hungrig blev jag nu bara för det. Ptja, inte av tanken på hud - utan pannkakan. Fast det ser ju likadant ut..... Äsch! :)

Har precis suttit och mailat med de som köpt saker av mig på tradera. Roligt det där! :-)
Det ska bli min nya hobby, att sälja bort allt man inte vill ha. Farligt att det är så roligt bara, kommer bli tomt här hemma snart... :)

Klockan 15 börjar jag jobba. Finns inte mycket man kan göra under tiden.
Äta? Kolla på inspelade avsnittet av Våra bästa år? Äta lite till? Kanske slumra till i några minuter om man ställer klockan - annars vaknar man 18 ikväll och får panik! Det vill vi inte.

Tråkigt det blir med inlägg utan bilder. Men eftersom jag har no life för tillfället så blir det inga bilder från spännande fester osv. Det kanske vänder! :-)

Nu ska jag äta, vad vet jag inte. Men det vet jag aldrig, och det brukar ju lösa sig rätt bra i slutändan! :)

Tja tja! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0