Host och snörvel!

Hej igen,

vet inte alls hur det kommer sig att det går så lång tid mellan mina bloggningar nu för tiden.
jag är väl en periodare antar jag. :)

Vad har hänt sen sist? Ptja, har börjat att studera. Planen är att vara undersköterska när kurserna är klara. Det går rätt bra faktiskt, men det är fullt ös hela tiden. Läser 450 poäng på 6 månader. Varav 4 veckor är praktik. Så ni kan ju gissa vilket tempo det är. Men det ska nog gå bra! :) Kul är det iaf.

Dessvärre fick jag gå hem från skolan igår för jag mådde dåligt.
Idag är det ännu värre. Har inte tid att vara sjuk!! Måste bli frisk idag så jag kan göra provet imorgon.
Tur att man har snälla klasskamrater som tar anteckningar och håller en uppdaterad! Tack, Veronica! :)

Nä, tyvärr blir det inget roligt inlägg idag heller, måste vila vidare.
Men ha det så bra så hörs vi snart igen. Haha..

Puss!

Kommentarer
Postat av: Kulan

Hej Bulan.

Trist att du e sjuk, då e vi två =(

vad hände med fikandet för nån fredags sen?

hör av dig gumman =) PUSS

2009-09-03 @ 14:58:51
Postat av: Vivvsan

HååHåå :D hittade din blogg från facebook nu :D Vad kul!

Jaa.. inte att du är sjuk då :/ det får du låta bli, Sandra! :D

Krya på dig! :)

2009-09-05 @ 11:38:06
URL: http://foamy.blogg.se/mmix
Postat av: Leonard

Hej! Har lagt upp den nya designen nu, skriv gärna vad du tycker om den!



Trevlig helg!



Leonard

2009-09-05 @ 16:17:09
URL: http://trierer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0