Nu är det nya tag som gäller!

Måndag igen.
Äntligen tillbaka i skolbänken.
Får panik bara jag tänker på allt jag har missat under tiden jag legat sjuk.
Men vad gör man? Nöff nöff.

Idag hade vi medicin. Intressant tycker jag.
Prov på det på Fredag, ska börja plugga lite redan idag.
Skönt att slippa sitta Torsdag kväll och plugga som en galning som vanligt.

Men först ska jag göra mig en smarrig lunch och kolla lite TV.
Inga större planer för idag inte, måste bli 100% frisk innan jag ger mig ut på äventyr.
Men sen jäklar, då finns det inget som kan stoppa mig! :)

Jag saknar min Kula. Saknar även Pedone!
Det är personerna som ligger högst upp på min vill-träffa-snart-lista. ♥

Nu ska jag ringa mamsen och kolla hur det står till med huvudet på den krabaten. :)
Vi hörs av!
Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: Helena

Haha min-träffa-snart lista man känner sig hedrad;)

2009-09-22 @ 20:39:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0