Onsdag

Redan Onsdag, helgen närmar sig med stora kliv!
Idag var en lång dag i skolan. Hade utöver de vanliga lektionerna, kvartsamtal.
Var lite nervös innan med tanke på att jag har missat en del när jag varit sjuk.
Men det var inga problem ändå. De sa så mycket positiva saker att det var riktigt trevligt med kvartsamtal. Haha..
Nä, men det känns bra att få lite koll på hur de tycker att man ligger till.

Idag hinner jag inte göra så mkt, har ju som jag redan nämt två prov de två kommande dagarna.
Får göra så gott jag kan. Blir nog mindre jobb för min del i fortsättningen iaf. :-)
Thomas kommer hit efter träningen så ska vi väl laga till någon flåper middag är det tänkt. Hungrig!

Får panik när de har plastat över alla fönster och balkongen. Känns som om man bor i en stor kuvös.
Vanesak? Vill inte vänja mig. :O

Tror att jag måste ta en liten sovstund innan jag sätter igång o pluggar.
Risken med det är att man sover flera timmar istället, men det är en risk jag får ta!

Hörs sen, om jag vaknar till liv! :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0