Tisdag.

Sådär ja, nu var de längsta dagarna avklarade.
6 timmars skola och sedan 4 timmars jobb.
Det är mycket man ska hinna sen när man kommer hem och är trött.
Speciellt när man varit sjuk och har lite att ta igen, men det går. :-)

Imorgon blir det inget jobb, utan då får jag fokusera på att plugga till provet på Torsdag.
Sedan på Torsdag får jag fokusera på att plugga till provet på Fredag.
SEN, sen är jag ikapp! :-)

Idag har jag inte hunnit göra så mycket.
Thomas var här när jag kom från jobbet.
Vi har bara degat hela kvällen. Har försökt hålla mig vaken.
Kom nyss hem från en tripp till donken.
Det var bara meningen att vi skulle åka till statiol och handla bröd, men ptja...
Cheesburgare går alltid ner. :-)

Ser fram emot denna helg riktigt mycket.
Ska försöka göra det till en härlig blandning mellan vin, poker, bio och middag på något mysigt ställe.
Men pokertuneringen är det nog jag ser mest fram emot.
Jag gillar allt med pokerkvällarna.
Resan dit, att ha ett gemensamt intresse med Thomas, människorna som är där och att känna hur man utvecklas för varje gång.
Sist var det nästan 10 pers mer än vad det brukar vara. Kul när man blir lite fler.
Vi var då 4 tjejer sammanlagt, och tre av oss hamnade på finalbordet.
Det säger allt! ;P

Sitter och försöker planera in en roadtrip inom en snar framtid.
Kanske måste vänta på att vi har köpt en ny bil först bara.
Gamle Hubbe är inte riktigt pålitlig nu för tiden.
"Vi"...  Jag har inte ens körkort.
Men allt är "vi" nu för tiden känns det som.
Men det är väl så det ska vara..? :-)

Nu ska jag se om jag kan få lite uppmärksamhet här hemma.
Omöjligt när den där Zlatan är på TV.
Frågade Thomas lite skämtsamt om fotbollen är viktigare än hans fästmö.
Svaret har jag redan avslöjat. :þ

Så inatt sover vi skavfötters. Haha..
Godnatt!


Kommentarer
Postat av: helena

haha skavfötters

2009-09-30 @ 22:30:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0